Moje zdjęcie
'93. Mająca czerwone serce, kobieta uwielbiająca bawić się modą.
► styloovnia@gmail.com
moje inspiracje

Dużoo...

Witajcie, tak dużo się działo ostatnio.
Uczę się projektowania.

Spełniam swoje marzenie. 

Dlatego nie miałam za dużo czasu, żeby tutaj pisać.
Niedługo zaliczenia. Dam radę! 


Wiem, wiem, że trochę za późno.
Ale lepiej późno niż wcale.
Życzę każdej osobie, która to przeczyta...
Dużo szczęścia i chęci do pracy nad swoim życiem w 2015 roku.
A w trudne dni: żeby chciało się tak jak się nie chce.




" Ja chce lecieć wyżej, lecieć wyżej... " 


8 komentarzy:

  1. Świetnie zaprojektowane, a szczególnie ten drugi. Powodzenia w zaliczaniu :) '..Problemy gdzieś z boku, ja podążam pewnie drogą bez żadnego odwrotu..' :D

    http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) ciekawy post ;)
    obserwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moda to nie moje hobby ani projektowanie ubioru ale strasznie podobają mi się takie rysunki :-) czekam na więcej:-))
    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, ja kompletnie nie umiem rysować :c
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, chciałabym umieć tak projektować, jak ty!

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń